خم و نورد شيراز خم و نورد شيراز .

خم و نورد شيراز

نورد ورق استيل در شيراز - شيراز خم

نورد ورق استيل در شيراز

 

نورد ورق استيل در شيراز يك فرآيند صنعتي است كه در آن ورق هاي فلزي به صورت پيوسته از طريق دو غلطك گرم نورد شده و به ضخامت هاي مختلف تبديل مي شوند. اين فرآيند باعث افزايش قابل توجه قابليت خمش، كشش و سختي ورق ها مي شود.

براي انجام نورد ورق استيل، ابتدا بايد ورق هاي فولادي را به صورت پهن و باريك تهيه كرد. سپس اين ورق ها به دماي بالا (حدود 1200 درجه سانتيگراد) گرم مي شوند تا قابل نورد شدن باشند. در اين مرحله، دو غلطك نورده به صورت پشت سر هم قرار داده مي شوند و ورق ها بين آن ها عبور مي كنند. در حين عبور، ضخامت و عرض ورق كاهش پيدا كرده و به صورت پاياني خروجي داده مي شود.

برخلاف فولاد ساده، ورق هاي نورد شده داراي ويژگي هاي خاصي هستند. اين ورق ها داراي سطح صاف، ضخامت يكنواخت، مقاومت بالا در برابر خوردگي و زنگ زدگي، قابليت خمش و تغيير شكل بالا، مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت و قابليت جذب رنگ بهتر هستند. به علاوه، نورد ورق استيل باعث كاهش قابل توجه قطعات فلزي مورد نظر مي شود كه در نهايت باعث كاهش هزينه توليد محصولات فلزي مي شود.

نورد ورق استيل در شيراز، فرايندي است كه در طي آن ضخامت يك ورق به جنس استيل، تحت فشار غلتك هاي نورد، به مرور كاهش خواهد يافت و در نتيجه تغيير شكل مورد نظر روي آن اعمال خواهد شد. در اين فرايند ورق هاي استيل با با كيفيت ها، ابعاد، ضخامت، شكل و ابعاد متفاوت و سطوح صاف توليد مي‌شوند. هر چه تلورانس ضخامت اين ورق در كل سطح آن كمتر باشد، مرغوبيت آن بالاتر است. به همين نسبت هر چه ورق صاف تر باشد، ورق مرغوب تري به حساب مي‌آيد. يكي از مزاياي نورد ورق استيل اين است كه شما پس از پايان فرايند نورد، امكان پرداخت وسيع تري بر ورق داريد و به اين واسطه مي‌توانيد كاربردهاي بيشتري به ورق بدهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۸:۰۸ توسط:مريم خواجه احمدي موضوع: نظرات (0)

نورد ورق در شيراز - شيراز خم

نورد ورق شيراز


ورق كامپوزيت امروزه در دكوراسيون داخلي و حتي خارجي ساختمان كاربرد زيادي دارد و شما با نورد ورق كامپوزين ميتوانيد آن ها را در هر سايز و شكل دلخواه و متناسب با سازه توليد كنيد. ورق كامپوزيت بازيافت آسان دارد و متناسب با محيط زيست است بنابرين مجدد ميتوانيد از ان استفاده كنيد.

آلومينيوم در ورق كامپوزيت به طور گسترده به عنوان بهترين متريال براي بازسازي يا حتي ساخت ساخاتمان استفاده ميشود. ورق كامپوزيت آلومينيوم در شيراز داراي رنگ ها و طرح هاي مختلفي مي باشد كه طراح و كارفرماي پروژه مي تواند با توجه به آن مدل و طرح مناسب را انتخاب كند. در واقع در شيراز هم بهترين نورد ورق شيراز را ارائه خواهيم داد.

ورق آلومينيوم كامپوزيت در نماي ساختمان و مكان هاي زير قابل استفاده ميباشد :

پوشش نماي خارجي ساختمان

كاور كردن و بازسازي نماهاي قديمي

تزئين و طراحي دكوراسيون داخلي

پوشش سقف پمپ بنزين ها

سطح زير كار نوشته تابلوي فروشگاه ها

طراحي و اجراي با سرعت غرفه هاي نمايشگاهي

پوشش سقف ها جهت محافظت با توجه به استحكام و مقاومت كامپوزيت

بنابراين در صورتي كه شما هم نياز به نورد ورق شيراز داريد، كافي است با شماره 09178187435 تماس بگيريد. و يا روي نورد ورق شيراز كليك كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۶:۱۸ توسط:مريم خواجه احمدي موضوع: نظرات (0)